Pembayaran Fasa 2 BPN 2.0 Bermula Januari 2021

 



Pembayaran bagi fasa 1 BPN 2.0 telah bermula pada 26 Oktober lalu. Kini, penerima sedang menunggu pembayaran fasa 2.0.

Untuk pengetahuan anda, permohonan baru atau rayuan telah pun ditutup pada 1 November lalu. Kepada sesiapa yang belum membuat permohonan, dukacita dimaklumkan anda tidak boleh membuat permohonan baharu.


Kadar Bayaran BPN 2.0 Fasa 2

Anda akan menerima baki jumlah pembayaran, sila rujuk di bawah
  • Isi Rumah B40 (RM 1000) - Fasa 1 RM 700
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 300 
  • Isi Rumah M40 (RM 600) - Fasa 1 RM 400
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 200
  • Bujang B40 (RM 500) - Fasa 1 RM 350
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 150
  • Bujang M40 (RM 300) - Fasa 1 RM 200
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 100



Tarikh Pembayaran BPN 2.0 Fasa 2

Tarikh rasmi pembayaran fasa 2 belum diumumkan setakat ini. Kemungkinan besar akan diumumkan dalam masa yang terdekat. Menurut Menteri Kewangan, pembayaran akan bermula pada Januari. 

Ramai yang menjangkakan pembayaran ini akan bermula pada pertengahan Januari 2021 nanti.

SEMAKAN BPN 2.0

Semakan status boleh dibuat.
Pembayaran Fasa 2 BPN 2.0 Bermula Januari 2021 Pembayaran Fasa 2 BPN 2.0 Bermula Januari 2021 Reviewed by Admin Mikah on 12/31/2020 Rating: 5

16 ulasan:

  1. bagi la masok bpn awai bulan januari, memerlukan sangat-sangat nak guna duit.

    BalasPadam
  2. hrap dapat masuk awal :(, langsung tiada suda ni.. company potong lebih dari separuh gaji saya😓

    BalasPadam
  3. Harap2 kalau boleh awal bulan jangan lah petengah han bulan kte org memerlukan dlm masa terdekat ni

    BalasPadam
  4. Harap2 mcm tuh jugak,masuk awl sbab nk prsiapan utk ank2 sekolah..

    BalasPadam
  5. Harap2 masuk awl kan,sbb nk persiapan brg2 sekolah ank2

    BalasPadam
  6. Harapan kami semoga dapat lah kerajaan masukan awal bulan ni bantuan tu sebab kami dah terdesak,dgn keadaan kami skrg ni tolong lah masuk kan awal bayaran kedua ni jangan lah pertengahan bulan plzzz GOV.

    BalasPadam
  7. x masuk2 lg,sy cek dh pertengahan bln jgk

    BalasPadam
  8. belomm ada masuk akaun

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.