Pembayaran Fasa 2 BPN 2.0 Bermula Januari 2021

  Pembayaran bagi fasa 1 BPN 2.0 telah bermula pada 26 Oktober lalu. Kini, penerima sedang menunggu pembayaran fasa 2.0. Untuk pengetahuan a...

 



Pembayaran bagi fasa 1 BPN 2.0 telah bermula pada 26 Oktober lalu. Kini, penerima sedang menunggu pembayaran fasa 2.0.

Untuk pengetahuan anda, permohonan baru atau rayuan telah pun ditutup pada 1 November lalu. Kepada sesiapa yang belum membuat permohonan, dukacita dimaklumkan anda tidak boleh membuat permohonan baharu.


Kadar Bayaran BPN 2.0 Fasa 2

Anda akan menerima baki jumlah pembayaran, sila rujuk di bawah
  • Isi Rumah B40 (RM 1000) - Fasa 1 RM 700
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 300 
  • Isi Rumah M40 (RM 600) - Fasa 1 RM 400
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 200
  • Bujang B40 (RM 500) - Fasa 1 RM 350
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 150
  • Bujang M40 (RM 300) - Fasa 1 RM 200
    • Manakala pada fasa 2 anda akan menerima RM 100



Tarikh Pembayaran BPN 2.0 Fasa 2

Tarikh rasmi pembayaran fasa 2 belum diumumkan setakat ini. Kemungkinan besar akan diumumkan dalam masa yang terdekat. Menurut Menteri Kewangan, pembayaran akan bermula pada Januari. 

Ramai yang menjangkakan pembayaran ini akan bermula pada pertengahan Januari 2021 nanti.

SEMAKAN BPN 2.0

Semakan status boleh dibuat.

COMMENTS

BLOGGER: 17
  1. bagi la masok bpn awai bulan januari, memerlukan sangat-sangat nak guna duit.

    BalasPadam
  2. hrap dapat masuk awal :(, langsung tiada suda ni.. company potong lebih dari separuh gaji saya😓

    BalasPadam
  3. Harap2 kalau boleh awal bulan jangan lah petengah han bulan kte org memerlukan dlm masa terdekat ni

    BalasPadam
  4. Harap2 mcm tuh jugak,masuk awl sbab nk prsiapan utk ank2 sekolah..

    BalasPadam
  5. Harap2 masuk awl kan,sbb nk persiapan brg2 sekolah ank2

    BalasPadam
  6. Harapan kami semoga dapat lah kerajaan masukan awal bulan ni bantuan tu sebab kami dah terdesak,dgn keadaan kami skrg ni tolong lah masuk kan awal bayaran kedua ni jangan lah pertengahan bulan plzzz GOV.

    BalasPadam
  7. x masuk2 lg,sy cek dh pertengahan bln jgk

    BalasPadam
  8. belomm ada masuk akaun

    BalasPadam
  9. Boleh sye minta tolong nak kemas kini bank akaun BSN sebab isteri sye tak ada di Malaysia ada di luar negara sdh 13tahun tak hubungi apa apa. Sye tak dapat bantuan kewangan Malaysia Sebab semua ke bank akuan isteri sye. sye harap boleh memohonkan kemas kini bank akuan Bsn sye.ada apa tulis salah minta maaf Terimakasih banyak banyak.

    BalasPadam

Nama

Aeon,2,Agama,6,Agro Bank,1,Audit,1,Bajet 2022,7,Bantuan,426,Bantuan Bukan Kerajaan,4,Belanjawan 2021,15,BPR,5,Covid-19,15,Drama,2,e-wallet,1,Ebit Lew,2,F&B,4,Fastfood,1,IN,1,Informasi,272,IPT,9,JaminKerja,1,Jawatan Kosong,18,JKM,5,Johor,19,Kedah,9,Kelantan,11,Kerajaan,82,Kerani,5,Kerjakosong,5,Kesihatan,5,KFC,1,Kilang,17,Kuala Lumpur,20,KWSP,14,Labuan,1,Maybank,3,Melaka,6,MySalam,1,Negeri Sembilan,22,Oil & gas,4,p,1,Pahang,10,Panduan,1,Pasar Raya,2,Pemandu,8,Pendidikan,4,Penerbangan,1,Pengajar,4,Penjawat Awam,1,Perak,15,Perbankan,5,Perlis,3,Pertanian,4,Perumahan,1,Pesara,1,Politik,2,Pulau Pinang,13,Puspakom,2,Putrajaya,2,Review,2,RHB,1,Sabah,20,Sarawak,15,Selangor,35,Seluruh Negeri,31,SPA,8,Swasta,125,Syarikat pengeposan,7,Telekomunikasi,5,Temuduga,1,Terengganu,10,Top Glove,2,Trending,18,Viral,3,
ltr
item
Kerjaya Semasa !: Pembayaran Fasa 2 BPN 2.0 Bermula Januari 2021
Pembayaran Fasa 2 BPN 2.0 Bermula Januari 2021
https://1.bp.blogspot.com/---NlMPx1UXk/X-116Ll7eyI/AAAAAAAAB_A/cbrw_GKFC6EVXtdLfYPsmWpqcppT7YuZgCNcBGAsYHQ/s16000/Adobe_Post_20201231_1455060.79526734772172.png
https://1.bp.blogspot.com/---NlMPx1UXk/X-116Ll7eyI/AAAAAAAAB_A/cbrw_GKFC6EVXtdLfYPsmWpqcppT7YuZgCNcBGAsYHQ/s72-c/Adobe_Post_20201231_1455060.79526734772172.png
Kerjaya Semasa !
https://www.kerjasemasa.com/2020/12/pembayaran-fasa-2-bpn-20-bermula.html
https://www.kerjasemasa.com/
https://www.kerjasemasa.com/
https://www.kerjasemasa.com/2020/12/pembayaran-fasa-2-bpn-20-bermula.html
true
2291011223639926336
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content